Kifejezetten az önkormányzatok és önkormányzati cégek részére fejlesztett INGATLAN, ÜGYFÉL ÉS SZERZŐDÉS NYILVÁNTARTÓ RENDSZER
az alábbiak kezeléséhez:
Bérlakások
Kereskedelmi ingatlanok
Telkek
Garázsok
Eléri és kezeli az ingatlanok adatait, fényképeit. Módosíthatja az ingatlan részletes adatait és élettörténetét is. Adatokat fel- és letölthet, valamint kezelheti az ingatlanhoz kapcsolódó dokumentumokat,
közműveket.
Minden funkciót, adatot elérhet és kezelhet, ezen kívül módosíthatja a rendszer beállításait, hozzáféréseit, valamint bővítheti (kezelheti) az ingatlanokhoz tartozó speciális tulajdonságokat,
és ellenőrizheti a rendszernaplót és az eseményeket.
Eléri és kezeli a bérlő/igénylő ügyfelek adatait, valamint megtekintheti az ingatlanok adatait. Kezeli az ügyfelek kapcsolatait (hozzátartozók), valamint az ügyfelekhez tartozó dokumentumokat, valamint létrehozhat, meghosszabbíthat szerződéseket, kezelheti azok adatait, valamint meg is szüntetheti a szerződéseket.
Tetszőleges számú, az igényeknek megfelelően kialakított jogkörrel rendelkező hozzáférési szint hozható létre. Minden, az oldalon elérhető funkció engedélyezése/
tiltása szintenként állítható.
Az alkalmazás működése során előállnak olyan események, melyekről automatikusan e-mail üzenet kerül kiküldésre. Ilyen esetekben a bekövetkezett eseménynek megfelelő tartalommal küld levelet a rendszer a megfelelő e-mail címre. Ilyen lehet például: • szerződés lejáratakor/előtt értesítés az ügyfélnek a szerződés adataival • be/kiköltöztetéskor • készen átadott elektronikus adatok az automatizált számlázáshoz A kiküldött e-mailek az előre definiált sablonból és az adott esemény hatására előállt tartalomból állnak össze végleges tartalommá.
Villany, víz, gáz, távhő-szolgáltatók űrlapjait használva, az adatlapokat automatikusan kitölti a rendszer.
Az ingatlanadatok alapján a rendszer automatikusan számolja a bérleti díjat, figyelembe véve például az övezeti besorolást, komfortfokozatot, időszakos kedvezményt, szociális rászorultságot. A számítási képlet egyedileg kerül beállításra.
A megadott adatok alapján a rendszer automatikusan elhelyezi az ingatlant a térképen, így könnyen beazonosíthatóvá válik, hogy pontosan hol található az adott ingatlan.
A program a megadott épülethez, háztömbhöz vagy egyéb egységhez rögzített közmű óraállások és egységárak alapján automatikusan kalkulálja az adott bérlemény esedékes közműdíját.
Az alkalmazás minden felhasználói beavatkozást biztonsági okokból naplóz a későbbi visszakereshetőség és egyértelmű azonosíthatóság miatt.
A naplóban tárolásra kerül:
• Felhasználó neve
• A felhasználó által elvégzett esemény
(mit csinált, mely adatot módosította,
és mi volt az eredeti állapot)
• Időbélyeg
(mikor történt a bejegyzés)
Minden állapotváltozás, bejelentkezés, adatmódosítás így pontosan követhetővé válik, az esetleges visszaélések így idő előtt kiszűrhetők.
kérjen ajánlatot most!