OnIng®

Önkormányzati bérlemény nyilvántartó

Kifejezetten az önkormányzatok és önkormányzati cégek részére fejlesztett INGATLAN, ÜGYFÉL ÉS SZERZŐDÉS NYILVÁNTARTÓ RENDSZER
az alábbiak kezeléséhez:

  Bérlakások

  Kereskedelmi ingatlanok

  Telkek

  Garázsok

aq_block_5
aq_block_7

 

  • A legfejlettebb webes rendszeren alapul, amely lehetővé teszi a rendszer platform-független használhatóságát (PC, MAC, LINUX, telefonról), bármikor- bárhonnan.
  • Minden esetben az adott városra igazított változat kerül átadásra, figyelembe véve a helyi sajátosságokat.
  • Külső rendszerekkel egyszerű integrálhatóság (számlázás, önkormányzati weboldal, ...)

Központosított nyilvántartás

  • teljes körű bérlakás és ingatlan-nyilvántartás
    (lakás, garázs, üzlet, …)
  • teljes körű ügyfél-nyilvántartás, specializálva az
    önkormányzati igényekre, (pl. együtt költözők)
  • szerződések nyilvántartása, kezelése automatizált
    mechanizmusokkal
  • dokumentum-kezelés (ügyfél és ingatlanhoz kapcsolódóan)
  • ingatlanokhoz kapcsolódó közmű-nyilvántartás és
    automatikus közműdíj kalkuláció
  • ingatlan karbantartási feladatok, és kapcsolódó dokumentumok rögzítése,
    jóváhagyási eljárással
  • ingatlanhoz kapcsolódó fotódokumentáció és leltár-nyilvántartás,
    kapcsolódó dokumentumokkal
  • automatizált feladatok (szerződés-generálások, jelentések, adatexport…)
  • eseménynaplózás, élettörténet könnyű visszakövethetőséggel, felelősökkel
  • a programot nem kell a felhasználóknak a gépére telepíteni,
    így megfelelő jogosultság esetén bármikor, bárhol használható a rendszer
aq_block_11

Többszintű jogosultság-kezelés

Ingatlankezelő

Eléri és kezeli az ingatlanok adatait, fényképeit. Módosíthatja az ingatlan részletes adatait és élettörténetét is. Adatokat fel- és  letölthet, valamint kezelheti az ingatlanhoz kapcsolódó dokumentumokat,
közműveket.

Adminisztrátor

Minden funkciót, adatot elérhet és kezelhet, ezen kívül módosíthatja a rendszer beállításait, hozzáféréseit, valamint bővítheti (kezelheti) az ingatlanokhoz tartozó speciális tulajdonságokat,
és ellenőrizheti a rendszernaplót és az eseményeket.

Önkormányzat

Eléri és kezeli a bérlő/igénylő ügyfelek adatait, valamint megtekintheti az ingatlanok adatait. Kezeli az ügyfelek kapcsolatait (hozzátartozók), valamint az ügyfelekhez tartozó dokumentumokat, valamint létrehozhat, meghosszabbíthat szerződéseket, kezelheti azok adatait, valamint meg is szüntetheti a szerződéseket.

Egyedi jogosultságszintek

Tetszőleges számú, az igényeknek megfelelően kialakított jogkörrel rendelkező hozzáférési szint hozható létre. Minden, az oldalon elérhető funkció engedélyezése/
tiltása szintenként állítható.

Automatizált feladatok

  • szerződések
  • átadás/átvételi jegyzőkönyvek
  • be/kiköltöztetés
  • közműátjelentő nyomtatványok

Az alkalmazás működése során előállnak olyan események, melyekről automatikusan e-mail üzenet kerül kiküldésre. Ilyen esetekben a bekövetkezett eseménynek megfelelő tartalommal küld levelet a rendszer a megfelelő e-mail címre. Ilyen lehet például: • szerződés lejáratakor/előtt értesítés az ügyfélnek a szerződés adataival • be/kiköltöztetéskor • készen átadott elektronikus adatok az automatizált számlázáshoz A kiküldött e-mailek az előre definiált sablonból és az adott esemény hatására előállt tartalomból állnak össze végleges tartalommá.

Villany, víz, gáz, távhő-szolgáltatók űrlapjait használva, az adatlapokat automatikusan kitölti a rendszer.

Az ingatlanadatok alapján a rendszer automatikusan számolja a bérleti díjat, figyelembe véve például az övezeti besorolást, komfortfokozatot, időszakos kedvezményt, szociális rászorultságot. A számítási képlet egyedileg kerül beállításra.

A megadott adatok alapján a rendszer automatikusan elhelyezi az ingatlant a térképen, így könnyen beazonosíthatóvá válik, hogy pontosan hol található az adott ingatlan.

A program a megadott épülethez, háztömbhöz vagy egyéb egységhez rögzített közmű óraállások és egységárak alapján automatikusan kalkulálja az adott bérlemény esedékes közműdíját.

Nyomon követhető változások

Az alkalmazás minden felhasználói beavatkozást biztonsági okokból naplóz a későbbi visszakereshetőség és egyértelmű azonosíthatóság miatt.

A naplóban tárolásra kerül:

Felhasználó neve
A felhasználó által elvégzett esemény
(mit csinált, mely adatot módosította,
és mi volt az eredeti állapot)
Időbélyeg
(mikor történt a bejegyzés)

Minden állapotváltozás, bejelentkezés, adatmódosítás így pontosan követhetővé válik, az esetleges visszaélések így idő előtt kiszűrhetők.

Mit kínálunk?

  • Naprakész, pontos információk, kimutatások a bér-ingatlanokról és a szerződés állományról.
  • A manuális nyilvántartásokhoz képest kb. 80%-os, az elektronikus (pl. Excel)
    nyilvántartásokhoz képest 50%-os emberi munkaidő megtakarítás.
  • Jól áttekinthető, könnyen kezelhető felületek.
  • Egyszerű testreszabhatóság. (Saját adatmezők, egyedi riportok, ...)
  • Nagyságrendekkel kedvezőbb üzemeltetési díj és egyszeri költség, mint a vállalat-irányítási
    rendszerek (pl. SAP), vagy általános ingatlan-kezelő rendszerek esetében.
  • Az önkormányzati bérlemény-gazdálkodással kapcsolatos feladatokra optimalizált,
    így bevezetésével már rövid idő alatt is látványos eredmény érhető el!

Ajánlatkérés

kérjen ajánlatot most!