Van egy értékes szolgáltatásod, de az emberek nem tudnak róla? Végre elkészült a szuper weboldalad, de nem jönnek a látogatók? Egy jól beállított PPC kampány a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a látogatottság növelésének, és sok esetben a legköltséghatékonyabb eszköze a vevőszerzésnek.
Mára a Google Adwords és a Facebook hirdetések érték el a legnagyobb a népszerűséget az online világban. Nem hiába: segítségükkel jól célozható a legtöbb célközönség, így weboldaladat, termékeidet azokhoz az emberekhez juttathatod el, akiket az tényleg érdekel.
Feltűnt már, hogy egy adott termék hirdetése szinte minden weboldalon követ? A Google az online tevékenységeink alapján sok mindent tud rólunk: ismeri a vásárlási szokásainkat, érdeklődési területünket, sokszor a korunkat, nemünket és tartózkodási helyünket is. Ez elég ijesztő, de amikor épp eladni szeretnél: ugye milyen szívesen hívnád Google barátod, hogy segítsen elérni azokat az embereket, akiket olyan termékek/szolgáltatások érdekelnek, amiket te árulsz?
A Google másik nagy fegyvere a keresője. Itt olyan konkrét dolgokra kereshetnek a látogatók, amik éppen akkor nagyon érdeklik őket. Ha ez egybeesik az online ajánlatoddal, akkor a Google az első találatok között fogja megjeleníteni szolgáltatásod weboldalát. Természetesen csak akkor, ha már elindítottál egy Google Adwords keresési hirdetések kampányt.
Mindezt a Google egy igen összetett és folyamatosan megújuló rendszeren, az Adwords-ön keresztül működteti. Számos energiát fordít arra, hogy online marketingeseknek megtanítsa az Adwords megfelelő kezelését annak érdekében, hogy ügyfeleik számára hatékony, valódi eredményeket generáló kampányokat futtassanak.
Mi is több éve tanuljuk és használjuk sikerrel az Adwords rendszerét. Valljuk, hogy az Adwords-be fektetett pénz akkor térül meg többszörösen, ha szakértők kezelik a kampányokat-
A Facebook a másik nagy óriás, aki sok mindent tud rólunk, hiszen a felületén számtalan adatot megadtunk már meg magunkról, és a napi lájkokkal, megosztásokkal, kommentekkel folyamatosan szolgáltatjuk az információt arról, hogy mi érdekel minket. Ha hirdetővé válunk, a Facebook szintén a barátunk lesz. A felhasználóiról szerzett információi segítségével a célközönségünk talán még a Google-nél is pontosabban elérhetővé válik.
A legjobb választás sokszor mindkettő. De azt, hogy melyik megoldás a hatékonyabb mindig a célközönség és az eladni kívánt termék/szolgáltatás milyensége határozza meg. Néha pedig szükség van a kísérletezésre is. Általában 1 hónap kampány időszak után kiderül, hogy melyik hirdetési forma hozza a legtöbb konverziót, vagyis a legtöbb érdeklődőt, netán vásárlót.
A folyamatos technikai fejlődés mellett elengedhetetlen, hogy weboldalad, online kommunikációd és PPC kampányaid naprakészek legyenek. Ez a gyorsan változó világ, állandó készenlétet igényel. Úgy tekintünk a weboldaladra, mint egy befektetésedre: a lehető legtöbbet kell kihoznunk belőle, hogy te csak az üzlettel foglalkozz, míg oldalad viszi a híred és bevételt generál.
weboldal készítés, webdesign, látogatottságnövelés: Google Adwords és Facebook kampányok, keresőoptimalizálás, eDm
multifunkciós polihisztor
kérjen ajánlatot most!