Ingatlanközvetítő irodáknak fejlesztett rendszer, amely egyszerre:
- Automatizált ügykezelő
- Ingatlan-nyilvántartó
- Web-portál
Minden fontosabb feladatot, amire napi munkája során szükség van, a rendszerből 1 kattintással elvégezhet (szerződésnyomtatás, címkiadás, ingatlanadatok elküldése e-mailben), így akár 80%-al is csökkentheti az adminisztrációra fordított időt.
A rendszer alapja egy böngészőben használható webes alkalmazás, amely bármilyen számítógépről, vagy akár okostelefonról használható, így ha Ön nincs az irodában, akkor is elérheti az adatokat.
Nincs szüksége mentésre, rendszergazdára, mert az adatok egy nagyteljesítményű, mentéssel rendelkező szerveren tárolódnak.
Ingatlan-nyilvántartó rendszer (belső):
- Több jogosultsági szint (vezetés / referensek / eladók, vevők): a referens csak a saját ingatlanjainak módosítását végezheti el, a többit csak nézheti, míg a vezetés mindent láthat, és kezelheti a referenseket.
- Referensek napi teendőinek kezelése:
- ha valaki a weblapon időpont-egyeztetést kér egy ingatlan megtekintéssel kapcsolatban,
- lejár egy megbízó szerződése,
- visszahívást vár egy vevőjelölt,
- feltöltésre került az ingatlan egy eladó által, és elbírálásra vár.
- Több mint 200 megadható paraméter egy ingatlan vagy telek kapcsán (pl. beköthető közművek, épület szolgáltatásai, extrák, ...)
- Megadható képaláírások (pl. emeleti hálószoba, felújított fürdő)
- Euro / Ft, fix és akciós ár kezelése
- Eladók, vevők, bérbeadók nyilvántartása ingatlantól függetlenül is (pl. egy eladó/bérbeadó több ingatlanjának kezelése).
- Többszörösen paraméterezhető keresés minden adattípus esetén (telek, ingatlan, vevők, eladók, teendők között), így pl.
- érdeklődés: Budapesti házak, legalább 200 m2 alapterülettel, 70m Ft alatt, panorámával
- eladók, vevők keresése név, telefonszám, adószám, stb. alapján.
- visszahívásra váró ügyfelek
Ha felkeltettük érdeklődését, szívesen bemutatjuk az alkalmazást, hogy működés közben is láthassa a gyakorlati hasznát!